Liten då

jag är ganska häpen när det gäller min bror! :O
jag fick ettt litet*host PMS anfall på han för ett tag sen och när jag lugnat ner mig och skulle förklara mitt anfall och aqtt jag inte mår bra och är ledsen att jag skällde på han så sa han:
- men det spelar ingen roll, vi är syskon och vi ska bråka :D
fick en kram och lämnade rummet... kanske låter helt ointressant i era öron, men det var inte någonting jag väntat mig av honom... brukar vara ett fortsatt helvete och en masa skrik i vanliga fall (vi är en lugnfamilj <3) men inte denna gång :P kanske,det här är bara en teori, så har det någonting med att han blev 1 år äldre igår ;) men det är bara en vild gissning ;) tror hämnden väntar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0