Strangers waiting ♥

hej hej long time no see. ne men jag har inte varit hemma något i helgen så jag har inte kunnat skriva :)
min fredag spenderades i Hörnefors med Josefin och alla andra sötisar :) vi såg Dispecable me!! söt jävla söt film! :) ♥ 
den gjorde min dag eller natt om man säger så. senare på natten när vi dragit oss tillbaka til Josefin så startade vi The hunting in conetticut! ja den var väll helt OK.... va lätt att somna sen(se inte detta som sarkasm för jag menar det ♥) eller. kom hem på lördag morron och gjjorde mig klar för att fara till glassmäsan inne istan med några. ÅT MASSA GLASS<3 galet gott :) gick tips runda och myste i den stekande solen.
poå kvällen fick jag den underbara idén att cykla till Bullmark men mamma och pappa tyckte inte om den.... tydligen var det för sent och för mörkt så jag fick skjuts istället. (kanske var bäst så) men jag var i alla fall hos Julia och vi grillade med saira och ba hade de najjs. fick ite igång tvn på kvällen så det blev en tidig kväll (1-2).
nu sitter jag och kollar på lite cover klipps med olika sångare som  är grymma!!! gör även matte för att kunna prestera lite extra på detta prov som kmmer snart :) (stor E för dig... -.-) aja puss <3 PEACE OUT ♥

(gamla låter men aja) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0