Suprise!

Visst är det kul då man just harvaknat, ruffsigthår, inte den vackraste, går runt i bara en tröjja och märker i efter hand att det sitter en okänd människa i köket och bara stirrar på dig?!
DET ROLGASTE SOM FINNS speciellt när den där tröjjan nästan genomskinlig! det har jag åstakommit idag.
Sen när denna person farit så går man till badrummet för att borsta tänderna efter frukost och du hör en lite bekant röst utanför dörren. Du har fortfarande inte klätt dig ordentligt eller tagit dig an fågelboet på huvudet. bara att härda tänkte jag och gick ut från toan och min brors kompopis tittar på mig...... JA MEN VA FAN KOMMER MAN HIT TIDIGT (13;05) SÅ ÄRE ENS EGET FEL xD det är ju som sagt lov <3 PEACE OUT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0