Who's bad?!

Just CYKLAT hem från bullis efter en kväll fylld med roligheter och cola.
såg filmer,studsade studsmatta,sprang efter små barn på en åker (♥) och ba hängde :) sjukt najjsig kväll vare i alla fall:) på dagen var det Flashmob på torget!!!!! SVÅRT ATT INTE MISSA! jag var med och det var verkligen super kul :) dansade runt hela apberget med finaste tjejerna och sen belönade vi oss med en glass:) så ska det vara tycker jag <3
på de här 2 dagarna har jag dansat och cyklat 1.8 mil!!!! GOOD GIRL eller vad säger ni? <3
men idag är det Valborg av alla dagar och då blir det in till stan till Jenny och va med alla där :)

lägger ut bilder från igår och idag senare <3 PUSS ha en bra valborg ni med! <3 PEACE OUT

BTW jag spelade Fishy i veckan och detta hände<3 woho<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0