Kan du inte bara försvinna och lämna mig ifred

anklagad för att ha lejt en person att misshandla en annan idag. kul va fan är det här??

när har man någonsin orkat sätta sig i sånt drama eller ens orka bry sig?
så den som befann sig på krogen i lördags och slog en kille "från" mig kan fan lägga ner!
va i helvete tänkte du med??? jag fattar inte... jag kan inte känna dig. jag har inte bett någon göra nåt. så snälla dra åt helvete. är så sjukt jävla förbannad och less på allt att det inte finns.
låt mig vara för fan. och du som blev "slagen" (vet itne ens om det är sant eller inte) kan ju låta mig vara.. orkar inte med ditt hälva drama och att du anklagar mig för allt och att det är jag som är problemet!! VILL INTE KÄNNA DIG MEN VILL INTE HELLER VARA DUM MOT DIG!!!! LÅÅÅÅT MIG VARA JAG ORKAR INTE!!! orkar inte den drama jag fick för att jag accepterade en människa och försökte va hans vän när ingen annan ville.. döda mig nu
fan vilket jävla jobbigt slkut på dagen eller den är inte slut än. ska sova hos min älskling jenny. ska först sitta på henne och josefin lektion i 2h och 40 min TYP och inte göra nåt...
sen ska jag kanske fara på några kompisars träning :)
inväntar bara minuterna så jag fr sluta. får prata med läraren så jag kan få förklara och få slippa HAN...
döda mig nu så jag slipper...
DEL AV MEDDELANDET JAG FICK IDAG.

Kommentarer
Postat av: claudia - my life, my choices.♥

sv: Jag har lagt inne på sjukhuset sen morgonen , har opererats drf jag inte kunnat vara inne på msn. Jag mår inte så bra just nu efter allt. Men jag hör av mig så fort jag har återhämtat mig. Du får berätta allt. Jag finns här för dig. ♥

Postat av: Inte din kusin

Sara, sara, sara...... Jag säger precis som din älskade kusin skulle ha sagt. Skit i ungjäveln och fokusera på matten ;) han är inte värd en sekund av ditt liv och inte nån annans heller.



2011-12-12 @ 20:31:52
Postat av: Sara

"inte min kusin" sv ne du har så jävla rätt erik :) sjukt less och sant!!men jag har fan börjat fatta matte men du verkar behöva hjälp med det hehe <3 puss bebis

2011-12-13 @ 01:15:41
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0