feeezt

 

Hej
ligger i sängen och tänker tillbaka på en underbar kväll igår!
träffade en massa nya och intressanta människor men även en hel del gamla sötnosar!
kvällen började relativt lugnt. alla var som i olika delar av lägenheten och höll sig till de personer de kände. Emma ropade runt om det var någon som kunde bju lite eller så men ingen verkade särskilt pepp på att det förslaget ;) bara tobias som va en duktig pojke ;D hahahahah
Sen kom det ännu fler och sen var vi ungefär 50 pers i den där lilla 1 an !!! haha det var inte lätt att röra sig. vi körde "jag har aldrig" och man häpnade till en del saker faktiskt ;) alla pratade med alla och kvällen såg ut att bli riktigt lyckad, men just då kommmer underbara therese dit!! Då blev det en super kväll.har inte sett den sötnosen på huuuuur länge om helst :D vi skrek och kramades sen började vi prat om allt möjligt. drickan tog slut och vi var tvugna att skicka bort några för det var verkligen för fullt ;) Då skulle det spklart vara en så smart oh briljant person som kom på den unedrbara iden att slå sönder hyresvärdes MC hjälm och pissa i deras brevlåda!? VEM FAN GÖR SÅÅ!? blev tokig och då var festen slut.. jag och några till ställde oss i en busskur och ser att bussarna till stan just slutat gå xD man har tur. En bil kör upp på sidan och två killar kommer ur och det är väll solklart(soc eller sivilare) kommer ur och frågar ålder m.m ;) hehe de for ganska direkt efter de frågat ut oss, vi satt kvar en stund till :) kvällen var ganska lyckad enligt mig :) tack så mycket alla <3


nu ska jag äta sen göra klart de sista läxor jag har och sen sova tidigt! bra ide :D
HARE BRA! <3

 


Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

hej sara :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-02-27 @ 17:22:45
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0