Shadow boxer

hallojsan <3
har inte blivit av att blogga idag märker jag. jag fastnade i en svacka, hittade igen alla mina gamla manga böcker och var såklart tvungen att läsa ut 10 av dem... hehe. Kan inte riktigt förstå hur jag kunnat glömma dem!? Verkligen kul att läsa nu också :)  bara det att jag i ren exaltering  i slutet på den sista boken, SLOG BOKEN I HUVET OCH FICK ETT CUT MÄRKE! ja i bland lyckas man bra eller hur?? :) skämdes otroligt mycket när jag kommer ut från rummet och mamma bara skrattar när hon får veta annledningen till min olycka. tack <3

idag har jag verkligen inte gjort annat än att läsa,film, MUSIK, go mat och så klart städat rummet. Men vad gör man annars på en SÖNDAG det är verkligen ingen ide att göra nåt när man vet att skolan börjar nästa dag. man vill inte riktigt gå och lägga sig heller. Då kommer ju morgon dagen bara snabbare. Vi har datakunskap första lektionen i morrn och jag har inte ÄN hunnit göra klart mina excell övningar som skulle varit inne fförra veckan. slapp undean när jag sa att min dator inte fungerade som den skulle  oppsi. (shhhh..). Den har krånglat multiple times förut, den han krascha nästan 8 ggr första veckan. Men det var såklart inte mitt fel :D

Vad ska man göra i morgon? finns det någonting att göra på en måndag? jo det kan man! fara på stan och fika med kompisarna :D tagga sommar! (EN DAG NÄRMARE SOMMARLOVET) <3 det hr sommarlovet tror jag kommer bli det bästa evver. jag ska på Peace and love, Trästock, Stockholm, Dalarna, bada, va med alla sköna människor och myyyysa! känns riktigt bra just nu :) nu ska jag
Hittade typ 300 bilder på denne snygga man idag på en hemsida (Fanpop.com). blev ett riktigt långt inlägg denna gång som kompensation för idag <3 hehee GODNATT <3



Nu ska jag sova godnatt <3


Kommentarer
Postat av: - claudia ♥

NANANA JAG HAR LOOV :D

2011-02-20 @ 23:25:47
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0