Uncertainty

åhhh!! har just sett den otroligt bra svenska filmen Älska mig . tror inte att jag har gråtit så mycket på länge :O
otroligt bra men hemsk! värd film att se och om ni vill a den kan jag nog skicka på msn
Mitt smink har totalförstörts, min mun smakar salt efter tårar och mitt huvud dunkar av vätskebrist! heh en bra kväll alltså <3 nu ska jag ta fram saker till i morgon och ringa Fanny <3 sen blire väll att ladda hem en fin film  och försöka att inte gråta till den :)   men nu ska jag sova tror jag.... eller i alla fall se på film:)
jag taggar i morrn att fara på pizzeria med klassen <3 det är alltid mysigt <3 jag börjar lö hlv 9 och när den lektionen slutar har jag hål till1!!! hade varit underbart om jag bara bott i stan :O men nu gör jag inte det så det blir att sitta på skolan tills sista 20 min lektionen. kippi <3
men jag ska vara social med Fanny nu pöss alla <3
Emo bild på mig


Kommentarer
Postat av: Kaistine

I kinda like it. Thanks!

2011-08-03 @ 15:21:41
URL: http://kaistine.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0