Devote

Ska hem till finaste Cicci snart. hon har just fyllt 18 och vi ska fara och fira henne. Längtar som tusan dit! har inte haft så mycket att göra idag, annt än att jagha varit en snabbis in till stan,sprungit runt hemma och letat kläder. Inte en så bra start på min helg. köpte ett par underbar knästrumpor idag som jag längtat efter! Glädje!! <3
jag ska sätta mig och radera lite bilder på min kamera så att jag kan ta med mig den ikväll. Hittar en massa fina men också en del total fuckade bilder i minnes kortet... hehe det är väll så det ska vara ibland. bra att man bjuder på sig själv säger jag bara ;)
här är några bilder från min fotodag med Ida<3 hon va min modell och va super. Sjukt snygg brud :)


ska börja göra mig i ordning nu hare bra! PEACE OUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0