When you fall Let your hope pull you through

Har haft en urmysig kväll med mammi :)
vi såg Fried green tomatoes tillsammans men jag fick själv se 500 days of summer , tack vare att klockan blev för mycket. ska upp tidigt i morgon men jag orkar inte sova riktigt än, speciellt inte när jag är övertaggad på helg! Har nästan inget inplanerat men helgerna slår en alltid med häpnad om man inte planerar så mycket. 
ska dra mig till sängen nu, har 2 timmars foto lektion i morgon så några bilder kanske slinker in hit på bloggen.
Sov gott :D <3 

Bild/mig


Kommentarer
Postat av: MAIRE HANNA NYBERG ♥

sv: taaaack sara, va söt du är! ♥

2011-02-17 @ 11:38:46
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0