Hope

nu ska jag egentligen sova men jag måste berätta om min hjärtstoppare som hände när jag var ute :I

jag gick helt lugnt på vägen och skötte mitt och pratade i telefon.

DÅ PLÖTSLIGT kom bilen där på öde vägen och skulle köra om mig.

den saktade in. den körde en lite bit. den stannade, den backade den körde mot mig!!!! JAG SPRAANG.

 den körde iväg.

sen kanske 20 min senare kommer den upp bakom mig igen. kör 2 mm frpån mig och (dummmmmmmmmmm) TUTAR! jag skrek xD sen en stund efter den kört förbi så stannarden ingen och vänder! xD

VARFÖR MIG?! Jag är paranoid så detr räcker och blir över men detta tar priset :P

hihi ville vara berätta det :) puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0