SPIDER PIG

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JAG GLÖMDE SKRIVA!!!!! gissa vad som hände mig på jobbet idag!! det händer säkert inte på erat jobb så ÄGD!!!!

JAG BLEV NERTACKLAD AV waitforit EEEEN GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS <3333 hihhiih :))))) det var verkligen super kulxD den rymde och jag jagade den ruuunt hela gården och sen så ba PANG så låg jag där på marken xD

tror inte jag skrattat så mkt på länge ;D var inte med på den :)
den "Lilla" grisen lyckades smita 2 ggr! andra gången engagerade grisen ett får att följa med på äventyr och göra mitt liv svårare xD INTE lätt att jaga dom! men fan vilken kondition jag kommer ha efter detta :)

det har rymt djur varje dag denna vecka och jag har inte blivit less än på att jaga fanstygen <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0