Desperate housewifes


never just friends
When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love
I know you haven't made your mind up yet
But i would never do you wrong
I've known it from the moment that we met

haft en underbar dag med min revbbizzz ;D fikade på Café station och sen pratade vi i nån timme i telefon :D
går inte att inte älska den bruden :)
väntar på att min moster  ska fara hem så jag kan gå runt i huset som jag ser ut nu, ett monster på ben xD mitt smink e kladdat efter jag sovit på golvet och ruffsigaste håret evver :) säxxigt!!!
men nu tror jag att det är fritt framme önska mig lycka till :D <3 pöss hoppas er dag har varit lika bra som min :)

Kommentarer
Postat av: rebebbizz

min finbulle! <3

2011-03-16 @ 10:38:29
URL: http://rebebbizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0