How you doing?

fett less. första skoldagen och jag är trött :)
helt klart fint väder var det. solensken på morgonen och de v mysigt,vaknade till dirr.
ingen speciell skoldag har inte fått göra nåt annorlunda tror jag :) men efter skolan begav jag,rebbizzz och Öbom in till stan ;) hemliga ärrenden hehe. sen blev det ner till café station för go fika :D fikade, PRATADE en massa och bara hade det bra :) sprang till bussen sen i högaskor (inte en bra kombination BTW) hann med och satt och pratade minnen med Jacob :D allt från minnen från dagis till 6 an :) alltså hela min skolgång i Bodbyns skola :) <3 hoppar ur bussen, inte så kallt tänker vi och blrjar gå hemmåt. HITTAR EN SKRANA!!! klart som bara den att jag övertalar honom till att åka med mig nerför :) hihihi det var svårt att inte skrika och vi höll nästan på att köra in i hoppet som fanns längst ner xD ghahahahhaha roligt som bara den :D dock blevman dyblöt och kall :( men klart man tar det :) nu ska jag äta sen ringa rebbizz <3
hoppas er dag var till behag ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0