inte direkt en vanlig sak

sitter på lektion. MUMA< 3 hehe det är 1 timme kvar tills lunch :( INTE OK!!! jag vill ha mat nu ju det är för länge kvar. men nu ska vi inte tänka på det utan på den underbara helgen som kommer :D
en del ska vara på UME open hela helgen men inte jag :D
jag ska spendera min helg med Rebbizz+ 1 kamera + I säsongen av SCRUBS + gosaker+ cool mamma+ REDBULL <3 hehe det kommer redan vad jag ser nu att äga :D
TAGGA HELG NUUU!
i morgon har vi redovisning framför  alla föräldrar om våra bokomslag och bildspel. jag är nervös för jag hatar att prata framför en massa folk med en mikrofon så dom verkligen hör vad jag säger fel och va dumheter jag säger.... men he bli bra :) JAG SLIPPER I ALLA FALL HA DRÄKTEN PÅ MIG!!! kan  ju inte stå på scen längtst fram framför alla i simfötter och moppe hjälm. det kommer ju se Ûber fånigt ut xD
men jag ska göra klart min hemsida nu PÖSS <3 peace out <3



(lite bilder på mig och Josefin <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0