nattligt bus

jag har inte förberett mig nåt inför morgondagens redovisning för alla föräldrar. min grupp har varit jätte bra och lätt att arbeta med så det kommer bli bra :)  riktigt rolig svenska lektion faktiskt :) spårade som bara den men jag har inte skrattat på en lektion som jag gjorde så på länge ;) hehe spelade in  när Svante och Otto skulle göra en tal övning som ett dement par xD guud.... sen en film när Iwar "slår" vår mentor i magen xD hehe han frågade om han fick och det fick han :) snälla jörgen som offrar sig för att roa oss "barn" :)
skrev just klart det sista till mitt bokomslag så det blir att sova tidigt även om jag har sovmorgon i morrn
SUCK ON THAT :D <3
IDAG FYLLDE LILLE ALBIN ÅR!!17!!!! Grattis pojken :) hoppas du fick en bra och belåten dag trotts mina mass grattis< 3 måste ses snart hela gänget såman får gratta dig ordentligt och inte bara över en dator......
sov gott hoppas ni hare bra och PEACE OUT <3

hade ingen ny bild idag så ni få en gam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0