Skooooter

heeej <3
jag sitter med de finaste brudarnahemma  hos josefin och bara softar. Ballerina och mjölk blire nu sen ska jag nog ta och sooooova lite<3 hihi vi åkte pulka efter skotern jag och jenny. heheh har en film som kommer åka upp på FB senare <3
jag gjorde upp en eld skillad som jag är hehe jag har nog inte varit så stolt på ett bra tag... jenny och josefin välte med skotern och på hemresan gjorde jenny och fanny det med. medans andra (jag) tog sig upp för en brant backe utan några som helst erfarenheter med en skoter förut :)  har fotat en massa idag men orkar inte lägga upp NUUUUU tar det senare. jag hatar att det är skola i morrn.....
vi borde ha en sådan här dag varje vecka eller i alla fall varje månad<3
PÖÖÖÖSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0