Solklart

bilder från gårdagens speciella, plus i kanten moments.
har gjort ett liten resume från igår , från skolan, bussresa med Matilda (<3) och rasmus kalas :)
NU ÄR DET LOV!! var bara tvungen att säga det igen...
HAHAHAHAHA kollade vad det stod i Facebook chatten för det blippade och då står det från sötaste Claudia
: "JAG kmr in sen va inne sen vi ska prata massa om du nt är hög ." haha xD bara för söööt. kanske bara jag som tyckte det var roligt men hon ska alltid säga sådana knasiga saker ;)
nu återgår jag till min kamera för att fota lite extra :) PÖSS


Finaste människorna säger jag bara<3

Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA ♥

HAHHAHAHA SCCCCCCCCCCCCH .

2011-03-04 @ 20:02:05
URL: http://oonlyyouknow.devote.se
Postat av: Anonym

<33333

2011-03-04 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0