Koizora(SKY OF LOVE)

den filmen såg jag nyss!!!!!!!! TROR INTE JAG GRÅTIT SÅ JÄVULSKT TILL EN FILM EVVER(i alla fall denna månad) :D det var feettt med bra och jag dör juu<3 Hiro<3 <3333 söööööööt<3

aja jag ska återhämta mig sen se ännu en asiatisk film ;) kanske en pang pang denna gång :) kan ju inte slösa upp alla tårar,skratt,leenden och sånt nu :D måste ha lite på lager :) puuuusss

trailern i fall ni blir sugna <3 ÄVEN länken till den första delen av filmen på youtube med engelsk sub!
VÄRD ATT SE




SE DEN SNÄLLA :) miriam du måste se klart den :)
PEACE OUT <3

Kommentarer
Postat av: Anton

sv; haha, det var så lite så! Kul att du gillade den! ^^

2011-05-07 @ 10:32:35
URL: http://nassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0