LIGHT UP MY WAY TO YOU

Kom hem från en relativt kulig dag :) spelade fotboll med några från klasen som en mjukstart till slaget om midgård, kan säga såhär. NI KOMMER ALLA FÖRLORA SOM MÖTER OSS! såå grymma är vi ;)
sen fick min grupp VG+ på vår reklamanalys :D helt azm!!! vi gjorde arbetet på 2 dagar och de andra kämpade på i några veckor <3 bra kämpat tjejor!!!! vi var kung :)

nu äter jag MANGO och ser V för vandetta :) gillar att ingen helt är social med mig :O jag vill ha hit nån KOMSI VA FAN <3333 varför bo man inte i stan?

pussssss :D


jag har kul med en glowstick MISSTOLKNINGAR GODTAGES EJJJJ! ;)




Kommentarer
Postat av: V

Ang. Slaget om Midgård: A juste eller hur vare?

Ang. V för Vendetta: Den är awesome! Såg den för första gången i helgen :).

2011-05-30 @ 21:06:50
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0