There is a place where a part of you always will be a part of me

gårdagen ägde!!! först var jag på stan med Emma och sen drog jag och några andra till Åhlidhem.
 vi var på fysikgränd med alla och hade jätte kul :) träffade nytt intressant folk som spårade:) kom hem vid halv 3 och däckade dirr jag satte mig på sängen :) jobbigt att vara vaken efter man sprugit runt en hel dag/natt...
jag har sett Champions Leuage matchen idag Manchester united mot Barcelona!!! härligt barca!!!! Messi 'är ju ba för gullig :)
men nu är jag så himla slut att det inte finns nåt att säga :) hoppas ni har det bra och så taggar vi nästa helg!!!!
pussn! <3 PEACE OUT



Foto: jag
Text: jag

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg bild sara!

2011-05-29 @ 23:59:11
URL: http://emmakaruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0