i know you cant stay but i wish you would

Hej hopp :)
ska duscha nu sen dra till stan. blir att träffa bea och malin <3
vi ska dra till robban för en tjej kväll :) kommer säkert bli jätte mysigt. jag vill dock ha spö regn, stearinljus,gottfika,en bra film :): det hade vait suuuper <3
JAG SAKNAR REGN speciellt en vacker sommar kväll, då man bara får springa ut och dansa i regnet. känna den friska luften omkring sig.
jag slappnar av i regn, jag kan andas och blir alltid glad :D det är samma sak med åska. jag vet att jag lver när det åskar ^^ ni som känner mig vet att jag blir sjukt exalterad och busig när det åskar och regnar. men de är för att jag älskar det :D hihi finns inget bättre nästan. fick många fina sådana väder i sommar med många fina minnen till med :)
kan jag få sommar igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0