I decided this

fick veta för någon dag sen att jag har en delad personlighet. att jag är en viss person på bloggen men irl är jag en annan ^^

kan vara sant faktiskt i vissa delar, jag dampar alltid runt här på bloggen och driver. men gör det även vanligt.

fick växa upp ganska tidigt när jag var yngre men har försökt ta tillbaka några av dom åren nu^^ vilket ofta får folk att tvivla på min ålder ;D älskar att skratta och vara glad, klä ut mig, springa runt, busa. men vem gör inte :D så så äre det ligger till :)

men men.. bryr mig faktiskt inte,. jag gör som jag vill och är den jag är, tänker inte låtsas vara nån jag inte är för att vissa inte kan acceptera den jag verkligen . men nu ska jag se lite twilight puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0