dont cry just say fuck you and smile

Heeeej korvar ;)
jag har haft en sjukt bra helg :) spec fredag<3333333 fan va underbart det var att träffa alla godingar och få klä ut sig ^^ det var mycket kul :) vi dansade, badade, pratade, körde lekar, kramades, skrattade åt hur vi såg ut och skrek när dom såg hur jag såg ut ^^ hhiih inte vackert ^^
det var en bra kväll :) jag tror jag och julia dansade till halv 4 sen gick vi hem och åt nudlar<3
igår vra jag med natha, jenny, daniel och matilda + massa andra fina vänner :D sjukt va många man kände som var där!!!! :O suprise! :) det var najjs :) lärde känna ännu fler även några fältare ^^ hiihhihi söta <3
idag blire lugn kväll sen stan i morrn tror jag :) blir att bo hos mormor nån dag sen träffa kompis på stan för en fika och en depp-kväll hos malin <33333
hoppas ert lov blir asm :D <3 det kommer mitt bli! det ska de fan bli, inget ska komma mellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0