I remember the first night i spent with you, i have never been so happy

HEEEEJ HOOO LETS GO!!! En taggad brud här :) jag har nu räknat fram att jag drar till Thailand om 2 MÅNADER?! fattttttar ni hur najjs det kommer bli :D jag är så jävla glad! fast öm och bruten xD hade boxersice igår(stavning?)
det bräänner hårt i amarna men en skön känsla :) sen körde jag en 1 ½ timmes pass idag och ba sprang som en galning SKÖÖÖNT .. nuuu blire att se lite TV och gosa med min katt ^^ sen kolla på mina as tuffa vita linser som jag kommer använda på HALLOWEEEEN!!!! :D
såg dessutom 2 BJÖÖÖÖRNAR när jag var påväg hem med bussen ^^ den lille spran vid bussen och en fet klump stod i diket <3 söööööta men farliga ^^ fotade emelie idag med <3 en av de snyggaste brudarna jag känner <3 känt henne heeeela mitt liv :D
ska redigera bilder sen lägger jag ut ^^ <3

kan inte sluta lyssna på denna grymma brud <3 spec denna låt (klickabild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0