I wish the best fot you

saknaden kommer bli outhärdlig. men jag ska klara det. bara för din skull.
du har alltid varit däroch jag ärså glad att jag fick lära känna dig. är så jävla glad och tacksam till Meku lektionen då vi skulle intervjua en äldre släkting. att jag valde dig. jag fick lära känna dig på djupet. och se vad du var för person som liten. märkte att vi hade samma intressen då som nu. bara vi.
jag är bara rädd att jag inte kommer hinna. hinna fram itid. vänta på mig är du snäll. jag kommer ha kvar alla bilder,alla små saker man fått av dig, alla fina stunder och minnen ska jag låsa in i mitt hjärta och inte glömma eller ge bort. tack för allt. skulle vilja ge dig mer tid men det går inte. jag älskar dig och det vill jag hinna säga innan du försvinner förgott. JAG ÄLSKAR DIG OSCAR.
ta hand om dig är du snäll. vi ses sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0