Comme des enfants

jag vet att du läser här, det har du själv sagt, SÅ DET ÄR BARA ATT LÄSA VIDARE!!!

jag blir arg på dig det vet du :P du får inte göra såhär! det hände inget och det kommer det inte göra heller så CHILLA!
jag skulle aldrig göra så mot dig, det hoppas jag att du förstår. är verkligen inte en sån person...
men när du samlat dig och tänkt efter och inser att jag har rätt SÅ RING!!!!
puss<3
annars bör du stänga av mobilen om natten framöver<3 (driver)
 http://www.youtube.com/watch?v=2tG_XsWK4eI&feature=artist

Sitter på min 6 timmars graf idag... ahahahhan ALLVARLIGT! det är en 3 timmars lektion nu sen 40 min lunch sen 3 TIMMAR TILL GRAF!!!!! hahhaha ORKAR INTE xD
aja suck me! tur man har Tuben och filmer på datorn (A)

PUSSAR&KRAMAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0