Everyone can make a difference

Det blev svårare än jag trodde att se sanningen :O
var inte med på att känna smärta,sorg,ilska,glädje och ensam på en och samma gång..
men det försvinner väll.
IKVÄLL BLIR DET ATT LEVA LIVET!!!! börjar hos jenny sen drar vi till sebbe! det blir super. lördag vet jag inte vart vi är men det blir super duper det med :)
vi kanske får fin besök med!!! försöker fortfarande övertala Natha om att komma förbi och ta med pontus MEN vi ser väll D::DD <3
vet inte riktigt vad jag ska skriva men julia tvinga mig <3 puss älskling <3
sexxig, jag vet!

Kommentarer
Postat av: Julia

puss sweetie <3

2011-09-16 @ 11:39:46
URL: http://juliafaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0