i tried to deny you

lyssna på den här låten
jag vet att det är världens barnfilm och säkert ingenting för er. men jag tycker verkligen om den, speciellt den här låten. jag blir som ett litet barn när jag tittat på den ;D ler med hela ansiktet, sånt som bara en riktigt fin film kan göra.
Christopher Wilde – What You Mean To Me
lyssna på den och HÖR  texten, tänk på vad den kan betyda om ni inte sett filmen.
Senario:
Du har förlorat den du verkligen trodde var den rätta. den personen som såg dig för den du är och inte tog dig för givet. som visade dig en ny sida av dig du aldrig vetat att du hade. Som du älskar.
men du sumpade det. ett missatag som inte går att ta tillbaka. men ändå sätter du ditt hjärta där igen, i skottlinjen för att bli sårad.
en sista chans. du ger allt, du gör det bara.
Det är ju som en liten bonus att killen i filmen är sjukt söt med :) dock lite barnslig MEN SOOO WHAT?!
kolla in ögonen! Gorgeous!!
vill ni se filmen så heter den: STARSTRUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0