Your song

hade en sjuuuk helg :]
i fredags så såg jag min ny inkasserade nyaste harrypotter och såg den, sen sov jag väll resten av dagen. kan inte fatta hur trött och sliten jag är nu på dagarna då jag jobbar.
sen på lördagen körde jag lite bil, fick mammas blodtryck att skjuta i taket ;D haha förlåt mamma! senare på kvällen blev jag upphämtad av jenny och åkte med in till stan.
vi försökte fördriva tiden, sen kom vääll tobbe och hans kompis och bad oss följa med till vännes så klart vi ställer upp :) blev en riktikgt mysig kväll med många skratt och annorlund bilresa hem!
min söndag blev att så fort jag vaknade hos pubis var att fara hem och sen bege mig tilll Julia,.
där skrattade vi och jag gjorde lite bus ;]] men fan va skön kväll.
puss
jag och min kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0