Autopilot

less på att folk går bakom ryggen
less på att det alltid ska vara mitt fel
less på att bli kallad dum
att bara vara där som en jävla narr
börjar likna lite för mycket tiden förut
fine att jag kanske inte säger till direkt, men det är så jag har blivit.
händer nått stänger jag av. autopilot on liksom.
måste nästan vara den smartaste uppfinningen hittills. att kunna vara närvarande utan att känna nåt
inte lätt att alltid göra allting rätt alla gångeer.
sluta ring mig bara för att säga att jag är dumihuvet och hora
att jag inte borde finnas
jag sover ändå inte sämre för det, sover knappt ändå så geupp!
tack



Kommentarer
Postat av: claudia - my life and choices.♥

What's happening sara? Tell me. You can talk to me I will always listen even though we barely talk anymore. What about you ? Who are those people who don't let you be ? Don't let them bring you down. You know where you have me.♥

2012-01-29 @ 21:04:36
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0