Det existerar inget okomplicerat liv

varför ska allt vara så jävla komplicerat? tycker Gud att det är kul att se oss människor att vrida oss av smärta av de olika val vi är tvugna att välja mellan?
förstår inte heller hur det kan vara så att när man verkligen vill ha något/någon och får den saken/personen så vill man ha nåt annat med.
så jävla mycket ibland haha kan det inte bara vara lätt?
vill skrika men jenny har mensvärk HAHAHAHAH INTE FAN ÄR DET LÄTT..
kan jag få godis och cola och ba få dö i sängen ett tag :) tack på förhand.
JAG ÄR LESSSSSSSSSSSSSSS SLUUUUUTA
vet inte vad jag ska skriva längre . märkt att jag varken har suget att skriva nu för tiden eller suget efter att ens kolla min egen blogg. har försökt att läsa min egna inlägg men blir förbannad vad
jag skriver och hur jag formulerar mig. men det är så jag är :) alltid överspårad och cp och göra bara dumma beslut. så fungerar jag.
jag vill kunna va vän med alla. kan inte vara arg på nån vad som än händer.
kan inte heller se undvika att ta på mig all skuld när nåt är fel. jag är överkänslig ibland och överanalyserar saker.
har förbannat många brister men finns ingen perfekt människa men man kan väll för fan försöka hur jävla svårt kan det vara?!?!?!?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nu vill jag ..................................................... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0