dont let the bastards get u down

dryg skoldag som fan! men aja den blev galet mycket bätttre när jag kom in på stan med Jenny<3 hittade ett par snygga svarta jeans eftersom 2 av mina 3 andra är söndernöttna och sprukna..... HIIHIIHI <3
har kommit på att varje gång jag och Alexander går till mitt hus så pratar vi bara om mat! :O nådigt hungrig när man kommer in genom dörren då ^^ hihhi 
har städat ur mina underkläder och garderobslådor nu med!!!,.. tror jag fyllde en hel låda :D
så att ta en shopping dag med bara underkläder i sikte (mamma betalar) TAGGGASSSS!!
OCH PÅ FREDAG FYLLER MARKUS ÅR!!!!! WIIIIIE :D då blire kuul :)
en stackare jag hittade på den 6 timmar långa graf lektionen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0