i belive in tonight

såå första arbetsveckan klar!
kämpade dom sista timmarna med josse sen fick vi fara hem! <3
fick besök av Dahlberg med och det var ju kul att han tyckte vi bar lätta saker och va mesiga ;) tro mig det är heavy shit vi bär!
nu ligger jag bara och lyssnar på musik . blir en mysig hemma helg med familjen , och SEN packa ihop rummen! kommer bli jobbigt där med. ska skaffa mer lådor och säckar sen :)
lördag lär  bli tidig morgon igen -.- men finns ingen som kan packa saker som jag kan!
kan rymma 2 veckor med kläder, dator,skor,mat,småsaker och annat i EN liten väska :) (min skolväska)
(bild torka. saknar vanliga färgen lite :(.. ) pussss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0