Can you tell me what you want?

cha cha bloggen!!
ligger i sängen nu och pluggar. eller pluggar gör jag inte utan nu har jag dumpat skolan totalt!
haft en asskön helg så tänker inte avsluta den med en massa plugg..
på fredagen hade vi långt hål. så jag josse och lina tog bilen på ica :D köpte 2 bj för 65 kr!!!!! BILLIGT
sen hoppade jag på bussen till piteå!
värsta 5 timmarna på länge :O tog ju flera år att komma fram :( blev filmer och mys därborta
lördag så solade vi, såg fotboll, träffade adde, cyklade till Ludde för att festa. badade , såg eurovision.
ANNLDNINGEN till att jag skriver allt vi gjorde för att visa att vi gjorde annat än att ligga i soffan och tjocka oss :)
idag blev det bara mys sen ett hejdå, sen buss igen...
VILLL TILLBAKA TILL PITE.. det är redan tråkigt och tomt hemma.
godnatt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0