Låna nätter

Det finns vissa saker som man tror att man klarar av själv.
men sanningen är att det gör man inte. 
antingen sårar man den man verkligen bryr sig om, 
eller så tappar man den. 
jag har gjort misstag hela sommaren,
har hållit inne saker för jag trodde jag gjorde rätt genom att stänga de i mig
men det kommer alltid tillbaka. 
fick mig en riktig ögon öppnare idag. 
borde insett det tidigare,
men det var ingenting jag kunde göra
ville inte förlora ditt förtroende
ville inte såra dig 
kunde inte såra dig
men istället sårade jag några som betyder otroligt mycket för mig
varför ska livet vara så jävla komplicerat? 
varför ska det bara kasta svåra beslut på en??
 
 tur att det är fredag i morgon säger jag bara.. 
blir förfest till krogen med finaste Nathalie och sen träffar vi resten där <3
kommer inte bli en ihågkommen natt för mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan så fin!!!
Jag älskar dig <3

2012-12-13 @ 19:26:19
URL: http://emma.sahlen%40live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0