bråvalla festivalen del 1

tjäääänare 100 år sen jag bloggade men varför inte. 
måste berätta lite små saker som hänt! 
för nån vecka sedan var jag på grönalund med mina 2 brudar och min pojke :) vi såg 30 seconds to mars!!! helt stört va bra den spelningen var!!!!!!!!!! ÄLSKAR DOM ja ! 
efter spelningen va vi påväg hem så vi märkte inte att jared och de andra från bandet stod bakom oss och filmade när dom pratade med ett gråtande fan! så vi sprang dit fick kramas och prata ett tag sen var min dag/helg gjord!!!!! 
 
DET VAR EN SAK! 
sen har jag nyss kommit hem från en resa ner i landet med ett galet skönt crew. vi åkte nämnligen till bråvalla festivalen! 
fett awsome. finns inga ord hur mycket sjukt spårade saker vi hittade på under och efter spelningarna! 
vi tejpade fast ett par byxor på en kille med silvertejp, ritade morrhår på en kille med en spritpenna var några saker men resten får vi ta sen. 
här har vi lite bilder som jag fått av jonas! ENJOJJJJJJ 
här är vår bil på bärgar flaket! den pajade i den 5 km långa kön in till festivalen så FUCK YOU alla som skrattade åt oss för att bilen höll på att sprängas! vi fick VIP skjuts :) slapp kön som tog 2 ½ timme 
bild bomb nummer 1 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0