MEDIA FASTA

Heeej idag kom det chokerande nyheten att vi kommer att ha MEDIA FASTA I 1 VECKA!!
känner på mig att så fort denna vecka är över så är halva klassen förstörd eller har fuskat ;) jag kommer att befinna mig ibland dem <3
kommer att kunna ta emot sms och svarar på de viktiga ;) men smsa på ni bara :D
men svarar jag inte är jag inte arg eller nåt det är bara de att jag inte kan:( älskar er alla i alla fall :D
nu ska jag in te stan med Josefin bby, ska bju henne på fika :D
ni får ha det bäst :D BTW är ni sugna på fika häng med oss på stan då! hare bäst vi hörs på fredag om inte förr ;)


 efter beskedet.... hihi <3


Kommentarer
Postat av: - claudia ♥

VAD HÄNDER PÅ MEDIAFASTA VAD INNEBÄR DET? ;O

2011-02-21 @ 16:19:21
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0