FOOOOOOTTTOOO

heeeej dålig uppdatering JAG VET ;( menjag har inte haft nåt internet, det är aldrig kul. men i lördags var jag i Bjurholm hemma hos jeenny :D sjukt kul :)
mycket fint folk där och lärde känna nya fina med :)

lite bilder jenny tog :D



pussss bebis <333

idag harjag däremot varit hemma hos cici med hon och jompa :) det var kul. men cici fick en impuls när hon kollade genom en smink tidning och vill dirr sminka mig lite over the top och sen fota :D

resultatet:

har uppsatt hår det är därför jag ser flintis ut <3


men nu ska jag packa klart för min lilla utflykt resten av veckan :) PUUUSSAR & KRAMAR <3

peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Så jävla fucking snygg du är gumman!! <3

2011-07-06 @ 22:32:57
URL: http://emmakaruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0