Happy b-day

Ett underbart slut på en påfrestande skoldag :)
hade dock sovmorgon som vägde upp att vi hade matte första lektionen och sedan ett 3 timmars prov i svenska.... Hade med mig min lilla digital kamera idag på skolan men har dock tappat bort kamera sladden så jag kommer inte kunna ladda in alla fina bilder :(
efter skolan begav vi oss ner till stan för att äta på restaurang för den lille Rasmus,som inteär så liten längre, fyllde år :D många skratt och fina bilder blev det. även ett pinsamt falskt sångförsök från mig är vi skulle junga för honom :) hehe men nu är det ju jag vi pratar om så varför ens försöka vara överraskad. ;) tror aldrig jag har varit så mätt som jag var efter restaurang besöket någonsin.... blev att så fort jag kom hem vare bara att springa på löpbandet en timme sen ut och gå med mojfaj :] jag lägger ut bilder från kvällensgång i morgon bitti eller kväll :D nu blire att ladda upp för morgondagens tidiga morgonpass :D
NU SOVA :D tack alla idagför allting, grattis igen Mutti OCH EMIL!!!! :D

pööösss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0