"Hatar att flytta..... kommer sakna alla"

kände att ja gvar otroligt less på min design här på bloggen så jag vara tvungen att byta!!
kör med en tillfällig nu då

idag älskade jag min klass ännu líte mer. lämnade datorn i kasnke 30 min för att jobba med skolan i ett annat klasssrum.. efter 30 min ringer julia i panik och undrar VART SKA DU FLYTTA???? VADDÅ SKELLEFTE? VAD HAR HÄNT?? jag känner först lite förvirrad sen säger hon: kolla din FB status....
rusar in i klassrummet och upptäcker att halva klassen stor runt min dator -.- suck <3
efter ca 4 min hade min nya "Hatar att flytta..... kommer sakna alla" status fått 20 kommentarer. Alla kommentarer va jätte söta <3 fick inte ta bort statusen förrs ikväll...
den spårade som bara den när ja berättade för min finaste Rebbizz om vad som hänt.
hon bad att få skriva sjuukt dumt och jag godkände och svarade dumt tillbaka!! <3 hehe puss



(INGET av detta är sant) tyckte det var jätte kul men inte mamma. utskällning.... BAJSI<3


Som sagt min älskade klass. HÄMNDEN ÄR SÅÅÅ LJUV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0