Here we are on the best day of our life

sjuuuk :) jag har sjuuk humor ;D spenderat ganska många timmar(min) i att hitta fuckade spårade men älskvärda lååtar :D det drog mig från mitt mörka hörn i rummet:) jag tål verkligen inte att vara ensam och sjuk i flera dagar :) måste prata med folk MEN hittade lösningen :D en suuuuper söt låt hahahhaha a

kan dock inte lägga ut den m,en men ;) orkar inte att alla har den sen ;D ahahah
snart frisk hopppas jag :) ingen skola i morrn heller men kanske på torsdag så jag kan göra mitt samhälls prov.... har inte pluggat nåt. inte ens lånat boken... BANANER (hehehe) ;)
på fredag ska jag och emelie köra hårt på gymmet :D från 1 till 4 hade vi tänkt ^^ jag kommer alltså inte leva på lördag xD
HOOOOT i know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0