Som jag hade dig förr

ligger ba i sängen.
kollar på gamla bilder och är förundrad på alla sätt man kan återuppleva dom minnena som sitter kvar i bilderna.
har en bild på ett löv format som ett hjärt tex. jag vet exakt vart det är taget, vem jag var med, vad jag tänkte på, vad jag gjort den dagen.
ligger och lyssnar på Himlen är oskyldigt blå. saknar sommmaren så det gör ont i hjärtat <3
hade den bästa hittills förra året så man kanske inte ska ha så höga förhoppningar ÄN ;D
varför ska vintern vara så lång?
nu ska jag i alla fall sova det är RELEASE fest i kaffan i morrn kl 11? DÅ SLÄPPER VI TIDNINGEN :D <3
är sjukt stolt! på både mig och alla i media :) vi är bäst <3
GODNATT MINA HJÄRTE& STJÄRTEGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0