100 inlägg <3

JOBB ÄR KIRRAT NUUU!!! så himla glad :D pengar <3
jag känner en stor sten har lyfts från mitt bröst och det blir lättare att andas! nu sitter jag med mitt svenska tal och det går faktiskt helt OK bra:)
min klass och jag satt ute i den stekande solen i typ 2-3 timmar!!! finns det något bättre?! neeej!!! :D
träffade och var med Cici,Jompa och ida idag på stan :) he va azm :) i bussen diskuterade jag ,Ida och Öbom om våra framtida ambitioner och jobb. överraskad över vad de sa och de var på en positivt suprise :) 1 dag kvar sen HELG! kan inte fatta att det gick så fort<3

                                                                         HAHAAH fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0