100%

wiiie :D varit på staden idag med Rebecka och för en kort stund viktor :) väldigt trevligt ;)
jag och rebecka dök dirr in i alla affärer och kom ut lika snabbt utan pengar men med många saker :)
dock ändå inte så mkt rea... men vad förvätar man sig :) hittade i alla fall 2 tröjjor,SKOR(<3) och en liten liten godis :) Helt OK faktiskt ;)
sitter och gruvar för i morrn.... mååånga annledningar til att vara rädd -.- kommer i alla fall bli en snabb dag då jag kommer springa ööverallt hela tiden :) ja ghar nu skapat mig en 40 sek regel! inte vara på samma ställe mer än det :) så nu ska jag göra klart lite gammal läxa sen kanske gå ut :D hoppas er dag va awssomis :D <3 puss PEACE OUT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0