Black swan

hallo! längesen man bloggade, men har haft lite fullt upp! en massa läxor som tar upp all tid och en ork som inte funnits till. just suck it up! det är dags att ta i tu med roligare saker nu på dagarna när det äntligen är lov!
i fredags kom ju rebbizz hit! :D vi lekte lite hemma sen hoppade vi på moppen till bullis vid halv 10 och var där till halv 1.  kom hem och såg masser me movies! <3 på lördag kkväll for jag och brudarna in till stan för att lyssna på A wish for a maniac på hamnis! Var ni inte där missade ni ett grymt band! :) tycker att bandet Ahead också va grymma!:)
det som hände senare efter det håller jag nog borta från allmänheten xD bara brudarna som vet och en och annan förbipasserande person :) hehe aja så går det ibland.
sitter i sängen & ser Black swan! så jag återgår till det  nu puss <3 PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: E

Du spydde på stan eftersom du druckit cider, därför du var så sur igårkväll :P

2011-04-17 @ 18:20:07
Postat av: Sarriss

sv: neeeej det gjorde jag inte!!! xD jag var bara arg på dig :)

2011-04-18 @ 22:08:00
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0