DAMM GIRL

staden idag med finaste Josefin,Reb,Mutti,Jenny och Fanny :D åt glass i det gassande solskenet och stekte med brillorna ;) hade min "lill" kamera i högsta hugg för att ta några fina bilder. blev ju såklert det :D

jag mötte sedan upp Amanda,Cici,Oscar och Jullan :D gick lite på stan och de fikade :) buss till mitt andra hem(cici) för olika annledningar och vi bara slappade,pratade M.M!

GISSA VAD VI GJORDE SEN?! vi CYKLADE frpn bullis till Bodbyn ;) duktiga tjejer säger jag bara :)
hoppas morgondagen börjar bättre än vad denna gjorde :/ men hoppas den slutar ungefär lika bra som denna OM INTE BÄTTRE! <3 nu ska jag sova tidigt och sova länge i morrn. sovvv morgon!

OCH för att inte glömma! GRATTIS IGEN PAPPI! hoppas du fick en bra dag. <3 puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0