FREE

hehe ja men då sitter man en sista gång ikaffan och ser säxxigare ut än evvar ;) sista dagen med min underbara skyddsutrustning :D hehe
första josef sa: fan va skönt att slippa se dig i det där :)
första mamma sa: nu kommer du se lite normalare ut elr?
första pilen sa: du kommer dö direkt!!! :D
ja men det känns ju positivt...... men erkänn att jag varit en solstråle utandesslike och bara spridigt leenden överallt ;) fall i trappor och på gården bjuder jag på :) alla utstyrslar som jag kämpade med de första dagarna va bara en bonus :)
men ju börjar den rikitga fajten!!!! :O DET BLIR ATT SPRINGA ÖÖÖÖVERALLT! kommer inte vara på samma tälle länge och jag ska döda alla mitt offer dirr :) du kommer inte överleva veckan :)
aja nu ska jag sitta och vänta på rebbizz tills hon är klar på lektion sen ska vi SHOPPA!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0