Glöm inte...

trött, less, desperat,hungrig,bored, fika suger. ja listan kan bli lååång en söndag :( kan inte fatta att det redan är måndag i morrn :( inte helt ok.
fast en ljusglimt i den bäcksvarta tunneln är Maja ;D henne ska jag vara med efter skolan i morgon är planerna och de ser jag verkligen framemot<3 hon har varit i Rom -.- (fick inte följa i resväska...) ochjag saknade sönder efter henne :) så de blir att ta igen och prata en massa :)
Ser just nu på Taken på 4 an.. den är kung :) jag gillar den :)
JAG gillar(ÄLSKAR) cookies :) random-.-
 
PEACE OUT <3 

snöööööööö

Kommentarer
Postat av: CLAUDIA ;

FINA DU ♥ omg har ni fotfarande snö uppe i umeee ? ;o puss!

2011-04-04 @ 20:35:55
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0