Mer än ögat ser

Vi sitter inne på lektion där vi bara ska se film. halva klasen har popcorn och cola. resten andra godsaker :)
Billy Elliot är det vi ser och när vi tjejer säger aaawwwwwwww till olika scener säger killarna : neeej nuu går det för långt elr BLÄÄÄ! :)
väldigt slapp dag... 1 matte lektion och sen film. kan gärna bli en vana :)
ska försöka att rensa huvudet innan morgondagen så jag kan vara peppad när jag följer Josefin hem om mamma tillåter :)
GUUD VA JAG ÄLSKAR MAMMA JUST NU!!! hon kom in med små påskgodisar till mig nyss :D <3 wie jag har varit super sugen massor nu (bra svenska) :) <3
men vi ser vad jag hittar på nu puss ;D
PEACE OUT <3

 
(borde söka läkare? elr?)


Kommentarer
Postat av: pilen!

att vara normal är så överskattat! :D

2011-04-07 @ 19:41:54
Postat av: sariis

Sv: eller hur :D

2011-04-07 @ 19:46:36
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/
Postat av: rebebbizz

söt-sara! :]

2011-04-07 @ 20:49:13
URL: http://rebebbizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0